Philips Respironics

Sandman - Dreamstar

Mra

Algemeen

Word ook lid van de Gebruikersclub !

De ApneuVereniging wil bij voldoende belangstelling bevorderen dat er Gebruikersclubs ontstaan waar leden elkaar helpen bij het uitlezen van de gegevens van de cpap. Veel cpap's registreren de effectiviteit van de therapie (met name autopaps). Bij een aantal apparaten is dat te lezen in het venster (bijvoorbeeld Resmed en Fisher & Paykel). Voor de meeste cpap's is aparte software nodig. Een groot aantal leden beschikt inmiddels over deze software (uit het buitenland of via de Nederlandse leverancier).

Bij voldoende belangstelling wil de ApneuVereniging bevorderen dat Gebruikersclubs ontstaan. Groepen mensen met dezelfde apparaten die ervaringen uitwisselen over het gebruik van de software. Wat komt er kijken bij het uitlezen? Hoe lees je uit? Hoe maak je rapporten? Wat betekenen die gegevens en afkortingen?

Mocht u belangstelling hebben, meld u dan aan door in te loggen en in het ledenmenu te kiezen voor gebruikersclubs en aanmelden. (Om het ledenmenu te zien moet u eerst inloggen).

Aan de registratie zijn geen kosten verbonden.