Ik moet ook aan de slurf!

Stel je hier voor en lees of post over vragen die iedereen in het begin heeft: Zou ik apneu hebben? Hoe gaat een slaapregistratie? Is zo’n masker ‘s nachts niet eng?

Moderator: Forum Beheerders

Re: Ik moet ook aan de slurf!

Berichtdoor Simba » 10 jul 2011 -12:19

Beste mevrouw Pearl,

Het is mij een heugelijk genoegen u mede te delen dat u zojuist bent gepromoveerd van junior-member naar meber en mag u bij deze de mooie blauwe stip overhandigen. :mrgreen: :mrgreen:

En van die generatiekloof merk ik niets hoor. En het maakt mij ook niks uit. Ik vind het erg gezellig hier en vind veel steun bij jullie en lig ook regelmatig in een deuk (ja Pearl, George is voor jou tenzij Annette hem ook graag wil...dan wordt het strootje trekken).

Maar wel balen Pearl dat die man met de moker voorbij is gekomen en je nu geen energie meer hebt. [troest] Ik kan alleen maar zeggen, geef de moed niet op en blijf volhouden. Laat je niet klein krijgen door die kerel! Je bent de strijd met hem aangegaan en die zul je winnen ook. Zet 'm op!

Annette, heel veel sterkte morgen in het ziekenhuis.

Ik ben opeens actief zeg! Niet dat ik nou de hele wereld aan kan maar ben mijn poetsdrang aan het loslaten op de slaapkamer. Ben al een uur bezig (dus het was wel nodig). Straks glimt en blinkt alles weer als in "hoe schoon is jouw huis". [bigsmile] Hoewel het nooit een rommel is bij mij thuis, zijn de vertrekken boven (woon gewoon in een rijtjeshuis hoor, niet dat jullie bij het woord vertrekken denken aan een of ander Paleis) nooit mijn grootste prioriteit geweest. Ik stofzuig wel daar en dweil ook maar een stoflap gebruik ik zelden. :oops:
Resmed S9 met Opus 360
Simba
Special Member XXL

Berichtdoor winnowil » 10 jul 2011 -12:36

Hallo Dames en ook heren,

Begin nu bijna de weg kwijt te raken tussen alle berichten, volgens mij hebben we nu 2 onderwerpen "Aan de slurf" en "Daar gaan we dan", waar we met z'n allen op zitten te kletsen met eigenlijk één verhaal. Volgens mij zijn we nu bijna doorgewinterde, of -zomerde apneu'ers!? Zijn nu allemaal gepromoveerd tot blauw oog of ogen en zitten we nog steeds op het nieuw op de site, haha. Misschien een suggestie om een nieuw onderwerp te openen voor het makkelijkere overzicht "Theekransje (met George en Kevin)" Kan het soms niet meer bijhouden, ja, ik schijn ook apneu te hebben.... Begin trouwens steeds meer te twijfelen aan de ADHD diagnose die ik in 2004 heb gekregen...

Liefs en een dikke X Ann. (ja, ben weer lui)
Nacht zweept op tot spanning en sensatie......

DevilBiss SleepCube AutoPlus druk 6-14
Begonnen met F&P Flexifit 431 FullFace, nu de ResMed Quattro Mirage
winnowil
Special Member XL

Berichtdoor Pearl » 10 jul 2011 -15:30

Je hebt helemaal gelijk Annette. Ik wordt er af en toe ook wild van.
We kunnen beter verhuizen, voordat ze mij van het starters-forum afgooien.
Ik vind wel dat we op het "hoe ga je met apneu om" moeten blijven, want daar gaat het tenslotte om en ondanks al onze fratsen willen we toch onze ervaringen uitwisselen. Eigenlijk zou Isabel het nieuwe forum moeten openen, want zij heeft tenslotte 2 blauwe ogen en is dus onze cheffin!!

Ik hoop wel, dat ze het dan goed vindt, dat we onze Hollywoodsterren meenemen, want we kunnen inmiddels niet zonder hen :oops: !

We moeten alleen nog even stoeien over de naam: wat dacht je van Desperate Housewives Cafe????

Ik ben "in" voor elke goede en leuke suggestie (ook van de heren der schepping, maar dan zullen ze wel komen met een naam als "Het kletsforum" of zoiets)!!!

Gelukkig ben ik er nu beter aan (vannacht was het maar een slaapje van ca. 4 uur) na zonet een uurtje fietsen. Gelukkig had mijn fiets geen a-pneu, want ik ben niet handig en was ik nog lang niet teruggeweest.

Hartelijke groeten, Pearl.
Apneu is net een rollercoaster: je moet alleen zorgen, dat je er niet uitkiepert!
Pearl
V.I.P. Member XXL

Berichtdoor BOEDHA » 10 jul 2011 -15:50

Eerder iets in de lijn van het Thee kransje of de Koffie leutjes

Vrg B
Cpap ? Geen ?
AHI 0.8 ? Mooi he ?
Therapie ? geen ?
maar ik ontvang toch wel graag reacties !
BOEDHA
ApneuForum Supporter

Berichtdoor Simba » 10 jul 2011 -16:10

Jullie hebben helemaal gelijk en ik werd er ook wel een beetje dol van hoor. Dan wist ik weer niet bij welke topic ik iets had neergezet. En lees nu dat ik 'gebombardeerd" ben tot cheffin. Hahaha, nou, dat belooft wat. ;-)
Ik vind de optie "desperate housewives café" wel een goeie. Nog meer ideeën? Dames en heren!

Eind van de avond zal ik een nieuw topic openen in "alle niet-apneu zaken".
Resmed S9 met Opus 360
Simba
Special Member XXL

Berichtdoor BOEDHA » 10 jul 2011 -16:17

Misschien Grand Cafe K.M.W.A

Vrg B
Cpap ? Geen ?
AHI 0.8 ? Mooi he ?
Therapie ? geen ?
maar ik ontvang toch wel graag reacties !
BOEDHA
ApneuForum Supporter

Berichtdoor Simba » 10 jul 2011 -21:52

BOEDHA schreef:Misschien Grand Cafe K.M.W.A

Hmmm, K.M.W.A. staat voor Klets Maar Wat Aan? :wink:

Zojuist heb ik het gezellige Desperate Housewifes Café geopend. Komt allen en praat gezellig bij! Ik haak nu helaas af (maar zal eerst in het Café even uitleggen waarom) en ga lekker naar bed.

Weltrusten allen!

Groetjes Isabel
Resmed S9 met Opus 360
Simba
Special Member XXL

Vorige

Keer terug naar Nieuw op dit forum !