Minder gegevens in Sleephyhead voor Resmed ?

Hier alle ervaringen en tips betreft SleepyHead uitlees-software.

Moderator: Forum Beheerders

Minder gegevens in Sleephyhead voor Resmed ?

Berichtdoor L33ntje » 13 okt 2016 -07:41

Ik gebruik al vanaf het begin van mijn therapie Sleepyhead. Niet dagelijks hoor, gewoon af en toe en wat meer in periodes dat ik wat dingetjes "in de gaten wil houden", zoals nu met mijn nieuwe machine.

Ik HAD een (merkloze) Philips Respironics Remstar , en heb nu een Resmed Airsense 10 For Her.
Ik heb er natuurlijk nog maar één nacht mee geslapen, maar het eerste dat me opviel was één van de eerste dingen waar ik altijd op lette : mijn snurken.

Als ik in de dagelijkse overzichten kijk, hield hij bij het vorige apparaat 11 gegevens bij, en met het nieuwe maar 5 . Klopt dat, dat dit apparaat veel minder gegevens "meeneemt" dan mijn oude ? Niet echt belangrijke dingen hoor ; stroombeperking (?), ReRa, Drukpuls, Breathing not detected en dus snurken (2x) krijg ik mij de Resmed niet te zien. En dat snurken, daar keek ik altijd wel een beetje naar.
ResMed Airsense 10 For Her met verwarmde slang
Masker : Philips Dreamwear
AHI 0,47 - was 27 , druk 10-16
L33ntje
V.I.P. Member XXL

Re: Minder gegevens in Sleephyhead voor Resmed ?

Berichtdoor Jools » 13 okt 2016 -22:38

De Resmed Airsense 10 registreert inderdaad geen RERA's. Snurken en stroombeperking (flow limitation) staan er bij mij wel in. Drukpuls zegt me niets en Breathing not detected ook niet.

Groeten,
Julius
Resmed Airsense 10 Autoset druk 6.2 - F&P Brevida - AHI < 1.0
Jools
V.I.P Member XL

Keer terug naar SleepyHead uitlees Software